|
Zwroty i reklamacje

ZWROT

1. Formularz zwrotu

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (W tym dni świąteczne). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, poinformuj nas o tym mailem w tytule pisząc: ZWROT, wypełnij potrzebne oświadczenie (może byc przykładowe pobrane z internetu lub poproś nas o wysłanie naszego druku). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji i nr telefonu ,nr zamówienia, datę i dane do zwrotu klienta (w celu ulepszenia jakości produktów i obsługi w naszym sklepie, będziemy wdzięczni za podanie przyczyny zwrotu towaru) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Rzeczy nie mogą posiadać absolutnie żadnych śladów użytkowania.

 

2. Wysyłka

Sowa Store
Aleksandra Gieysztora 2/8
02-999 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Przesyłkę prosimy nadawać firmą kurierską  lub Pocztą Polską . Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

REKLAMACJA
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij potrzebne oświadczenie reklamacji i dołącz je do przesyłki (może to być odręcznie napisana kartka). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sowa Store
Aleksandra Gieysztora 2/8
02-999 Warszawa

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

do góry
projekt i realizacja: Maxsote - profesjonalne sklepy internetoweoprogramowanie: Shoper
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl